Zaloguj się do Panelu Mieszkańca
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami:
- mieszkalnymi, w tym: budynki i kamienice wpisane do Rejestru Zabytków oraz do Gminnej Ewidencji Zabytków, lokale, bloki oraz osiedla, nieruchomości prywatne stanowiące własność osób fizycznych i prawnych, a przede wszystkim Wspólnoty Mieszkaniowe,
- użytkowymi, w tym: biurowce, obiekty i tereny przemysłowe, centra medyczne, centra handlowe oraz parkingi i garaże.
Zgodnie z zapisami Ustawy o Gospodarowaniu Nieruchomościami w celu prawidłowego zarządzania nieruchomościami, podejmujemy wszelkie działania mające na celu utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym, poprzez podejmowanie niezbędnych decyzji zapewniających prawidłowe funkcjonowanie, uzasadnione inwestowanie i rozwój, jak również zmianę przeznaczenia oraz sposobu użytkowania nieruchomości.
Natomiast Administrowanie nieruchomościami polega na dostarczaniu Właścicielom, którzy chcą sami zarządzać nieruchomością, niezbędnych informacji, umożliwiających podejmowanie decyzji oraz wykonywaniu nałożonych obowiązków związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomością, określonych w zawartej Umowie o administrowanie.
Zapewniamy:
- Obsługę techniczną, w tym bieżącą konserwację, zlecanie kontroli technicznych i przeglądów okresowych, określenie potrzeb remontowych nieruchomości wraz z przygotowaniem planów remontów oraz zlecanie i nadzorowanie wykonania robót wraz z odbiorami. Aby zachować nieruchomości w jak najlepszym stanie technicznym i estetycznym lub podnieś standard użytkowania oraz zamieszkiwania, występujemy z wnioskami o pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania na potrzebne remonty i termomodernizację budynków oraz również o dotację na rewitalizację obiektów zabytkowych.
- Obsługę finansowo- formalno-prawną, w tym weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym, ustalanie stanu prawnego, opiniowanie i przygotowywanie wszelkich aneksów, umów najmu, dzierżaw, porozumień, protokołów, wypowiadania umów i ich rozwiązywania, umów o roboty budowlane, zawieranie umów o dostarczanie mediów, kalkulowanie stawek i opłat właścicieli i najemców, przygotowywanie budżetów operacyjnych nieruchomości, prowadzenie windykacji oraz kierowanie spraw do sądu o zapłatę i eksmisję,
- Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych- organizowanie Zebrań, sporządzanie sprawozdań oraz zestawień i rozliczeń finansowych rocznych, rozrachunków z właścicielami, dostawcami i odbiorcami, prowadzenie księgowości oraz archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie planów gospodarczych, w tym projektów uchwał, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie windykacji wraz z przygotowywaniem pozwów o zapłatę,
- Spółdzielnie Mieszkaniowe, w tym przekształcanie lokali spółdzielczych własnościowych w prawo własności wyodrębnionego lokalu, wydzielanie budynków ze struktur spółdzielni, zakładnie z mocy prawa Wspólnoty Mieszkaniowej, podział spółdzielni i zawiązanie nowej spółdzielni mieszkaniowej z powołaniem nowego zarządu oraz ustanowieniem nowego statutu.
- Asystent Mieszkańca - dla nieruchomości pozostających w naszych zasobach oraz dla właścicieli lokali, w tym obsługa najemców w lokalach wynajmowanych przez właścicieli, możliwa pomoc w drobnych naprawach i konserwacji lokali, sprzątanie,
- Asystent Seniora - dla nieruchomości pozostających w naszych zasobach do zarządzania i administrowania oraz właścicieli lokali, w tym świadczymy pomoc w drobnych naprawach i konserwacjach lokali, sprzątaniu, zakupach.
Osoby zainteresowane nawiązaniem współpracy z Firmą Perspektywy Nieruchomości, prosimy o skontaktowanie się pod wskazane nr tel., w celu umówienia spotkania. Chętnie przedstawimy Państwu nasze możliwości i warunki podjęcia korzystnej współpracy.